L’àrea de Salut de Menorca reforçarà amb un metge més el servei d’urgències dels centres de salut Ciutadella, Alaior i Maó durant l’estiu. Ho faran per donar resposta a la demanda d’atencions, que sempre és més alta a l’estiu. A més, se substituiran el 100% les vacances del personal sanitari dels centres de salut més petits de Menorca, i el 70% als de Ciutadella i Maó.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.