Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els 50% del personal farà formació al setembre i l'octubre per aprendre a fer servir els nous equips
95
Els centres de salut de Menorca disposen de 5 nous ecògrafs destinats als equips d’atenció primària. Això permetrà millorar les eines diagnòstiques dels professionals així com la seva capacitat de resolució.
L’ecògraf que està ubicat al Castell és l’únic que funciona a ple rendiment. La resta, que es reparteixen entre d’Alt San Joan, es banyer, Ferreries i Canal Salat, s’espera que puguin entrar en servei a l’octubre, una vegada el personal hagi fet la corresponent formació.
Els 5 nous aparells formen part d’una compra total de 59 ecògrafs a Balears, 8 dels quals s’han destinat a les Pitiüses.
Paral·lelament, l’adquisició d’un nou ecògraf que ha de permetre fer les proves de les 20 setmanes de gestació al Mateu Orfila continua en tramitació. Mentrestant, l’àrea de Salut lloga l’equipament per no haver de derivar a Son Espases.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals