Més de 180.000 alumnes començaran el pròxim dilluns el curs 2022-23, marcat per la LOMLOE
Les aules i els passadissos del CEIPIESO Son Quint de Palma són encara buits d’infants, però l’activitat a dins del centre és frenètica des del primer de setembre. A més de la benvinguda als nous docents, també toca explicar els nous protocols. També les famílies dels més petits reben tota la informació necessària de les mestres d’Infantil, perquè els seus fills comencin l’escolarització de la millor manera. Mentrestant, les famílies de Primària aprofiten per comprar els llibres de text amb el descompte de l’AMIPA.
Al Col·legi Aula Balear, la imatge és molt semblant. A Secretaria, atenen les consultes de les famílies, mentre que els mestres preparen les aules. Aquí, els docents d’Infantil i fins a 3r de Primària preparen el seu propi material, i aquest dimecres l’han anat a cercar i ja ho deixen tot preparat amb vista a dilluns. Igual que la resta de dispositius digitals. Aquests dies es comprova que tots funcionen i es fan les diferents configuracions que l’alumne necessitarà per començar el curs 2022-23.
Un curs marcat per la LOMLOE i que és molt present a les reunions del claustre. Dilluns que ve més de 180.000 alumnes de les Illes tornaran a donar vida a les aules encara buides a dia d’avui.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses