Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Darrer dia de classe d'un trimestre marcat per les mesures per evitar els contagis
Foto: JAVIER ABRIL.
182Avui és el darrer dia de classe del primer trimestre d’un curs que va començar ple d’incertesa i de noves mesures per evitar els contagis, a les quals els infants han hagut d’adaptar-se.
Alguns centres, com el CEIP S’Albufera d’Alcúdia, acaben l’any estrenant els nous mesuradors de CO2 que els ha proporcionat la Conselleria d’Educació. Aquests dispositius permeten mantenir una qualitat òptima de l’aire i saber quan se supera el nivell màxim de diòxid establert. s una més per intentar reduir els contagis, que s’afegeix a la distància entre els alumnes i a l’ús de la mascareta, i la rentada de mans.
La comunitat educativa acomiada el 2020 també de manera diferent… i és que no han pogut celebrar la festa que feien cada any, a la qual convidaven tots els pares del centre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació