Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Darrer dia de classe d'un trimestre marcat per les mesures per evitar els contagis
Foto: JAVIER ABRIL.
137Avui és el darrer dia de classe del primer trimestre d’un curs que va començar ple d’incertesa i de noves mesures per evitar els contagis, a les quals els infants han hagut d’adaptar-se.
Alguns centres, com el CEIP S’Albufera d’Alcúdia, acaben l’any estrenant els nous mesuradors de CO2 que els ha proporcionat la Conselleria d’Educació. Aquests dispositius permeten mantenir una qualitat òptima de l’aire i saber quan se supera el nivell màxim de diòxid establert. s una més per intentar reduir els contagis, que s’afegeix a la distància entre els alumnes i a l’ús de la mascareta, i la rentada de mans.
La comunitat educativa acomiada el 2020 també de manera diferent… i és que no han pogut celebrar la festa que feien cada any, a la qual convidaven tots els pares del centre.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors