Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Qualsevol persona que s'incorpori després d'haver estat 30 dies de permís o de vacances s'haurà de sotmetre a una PCR independentment del seu estat de vacunació
El personal sanitari no vacunat haurà de presentar tres proves diagnòstiques d’infecció activa per tal de poder anar a treballar. D’aquestes, almenys dues hauran de ser PCR. Ara bé, les persones que hagin passat la malaltia en quedaran exemptes durant els 90 primers dies des del moment en què se’ls va notificar el positiu. També es podrà exigir al personal d’empreses contractistes de serveis contractats i que es prestin efectivament en aquests centres.
Així mateix, qualsevol persona que s’incorpori després d’haver estat 30 dies permís o de vacances s’haurà de sotmetre a una PCR independentment del seu estat de vacunació. Cal destacar que el cost de la realització de les proves PCR que es facin en compliment de l’Acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2021 l’assumeix el Servei de Salut de les Illes Balears.
La conselleria de Salut informa que tots els centres inclosos en l’àmbit d’aplicació, que són hospitals, centres d’atenció primària, clíniques dentals, centres d’interrupció voluntària de l’embaràs, centres de diàlisi i centres de salut mental, disposen d’un termini de 10 dies naturals, comptadors des de l’autorització judicial, per aprovar uns protocols interns d’actuació per aplicar la mesura.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata