Mitjans algerians reporten el naufragi d'una barca a Dellys amb almenys sis joves morts i set desapareguts
Delegació del Govern ja ha trobat plaça en els centres d’internament d’estrangers de Madrid i València per a 40 dels 61 migrants que aquest dimecres arribaren en barca a les Illes.
Els cinc menors desembarcats a les Pitiüses ja estan sota custòdia del Consell d’Eivissa. La resta, els majors d’edat, hauran de passar a disposició judicial.
El drama social que empeny els joves algerians a arribar a Europa per mar s’ha cobrat almenys sis morts i 7 desapareguts ahir mateix a Dellys, el port magribí des d’on surten la majoria de les embarcacions amb destinació a les Balears.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut