Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El protocol que estableixen les autoritats sanitàries és, en cas de sospita, no anar a urgències sinó telefonar al 061
Ja són 5 els casos de coronavirus detectats a les Illes. Tots a Mallorca i procedents de persones que havien viatjat a zones declarades de risc de contagi. Una d’elles ja està donada d’alta, mentre que les altres 4 es troben aïllades a centres hospitalaris de l’illa. Els dos darrers casos a l’hospital comarcal d’Inca. Són dues persones residents a Sa Pobla i d’una mateixa unitat familiar que varen arribar d’Itàlia, fa només un parell de dies. Immediatament que començaren a tenir símptomes ja no anaren a la feina i contactaren amb el 061. Precisament, el protocol que estableixen les autoritats sanitàries és, en cas de sospita, no anar a urgències sinó telefonar al 061. D’aquesta manera ingressà a Son Llàtzer la nit de despús- ahir una dona.
A Mallorca ja són 5 els casos positius detectats per coronavirus. Un ja està donat d’alta i els altres 4 es troben aïllats als hospitals de Son Espases, Son Llàtzer i el comarcal d’Inca. Són casos importats, és a dir, són persones que han viatjat a zones de risc de contagi. Per tal de minimitzar la disperssió del virus, des del ministeri de Sanitat s’ha incrementat la informació a ports, aeroports i a les aerolínees. S’aconsella que a les companyies aerees facilitin aquesta informació sanitària als seus passatgers que viatgen des de ciutats ubicades a zones de risc de contagi. A més, Globalia ha anunciat que permetrà cancel·lar gratuïtament els viatges contractats amb Halcón Viajes i Viajes Equador per la incertesa generada pel COVID-19. Concretament, aquells viatges que es formalitzin abans del 31 de març per viatjar durant tot el 2020 i a partir de dia primer de maig. Així mateix, per als hotels de la marca Be Live, Globalia també permetrà cancel·lar l’estada.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables