Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La ministra d'Afers Estrangers ha confirmat la noticia en una entrevista a la BBC
Els ciutadans britànics podran viatjar a les Illes a partir de demà sense restriccions. En principi, l’obertura de fronteres que s’activa diumenge només recollia els països de l’espai Schengen. Però la ministra d’Afers Estrangers ha confirmat en una entrevista a la BBC que els britànics també podran entrar a Espanya sense fer quarantena a partir del 21 de juny.
El Regne Unit ha sumat avui 1.200 casos per coronavirus i 128 morts. Tot i aquestes xifres, el Govern britànic ha anunciat que rebaixarà les restriccions per reactivar l’economia a partir del 4 de juliol. En total, més de 42.500 persones han mort a tot el país a causa de la pandèmia.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució