Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La X Solidària va recaptar 6,2 milions l'any 2023, un milió més que l'any anterior
Ja som en plena campanya de la declaració de la renda, i com sabeu, podeu triar entre dues caselles per destinar una aportació solidària: la religiosa, i la destinada al 0,7 per a afers socials. Aquesta darrera opció està a l’alça: l’any 2023 es varen recaptar 6,2 milions d’euros, 1 milió més que l’any 2022.
Arriba l’època de fer la declaració de la renda, i a l’hora d’omplir la paperassa, a les Balears de cada pic som més solidaris. En concret, l’any passat ho vàrem ser 1 milió més que l’any 2022.
D’aquests doblers, més de la meitat, 3 milions 600 euros, es destinen a 115 projectes d’entitats sense ànim de lucre. Però n’hi ha més, com per exemple la compra de vehicles elèctrics a aquestes entitats, o un programa de garantia alimentària, en què se n’han beneficiat una desena d’entitats com Zaqueo, Banc d’Aliments, Mallorca Sense Fam, Càritas o SOS Mamás, entre d’altres. Són doblers, en definitiva, que van a projectes concrets.
El calendari fiscal per fer la declaració de la renda s’estén fins dia primer de juliol.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora