Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Un milenar de persones manifesten la seva indignació amb els Governs Estatal i Balear per la seva inoperància
Un milenar de persones han exigit avui a Cala Rajada als governs balear i estatal que actuïn de manera immediata per fer possible que s’arregli el Passeig de Cala Gat, xapat en dos fa mes i mig per la borrasca Gloria. Si no hi ha reacció de les institucions, asseguren que duran les protestes a Palma i Madrid.
“Deixats de la mà de Déu”. Així se sent el batle socialista de Capdepera, Rafel Fernández, amb els governs estatal i balear, per no deixar arreglar els dos forats que han xapat en dos el passeig de Cala Gat. El batle, però, no n’és l’únic.
L’Ajuntament vol fer-se càrrec dels 2 milions d’euros de reparació, però ha de menester permís de l’Estat. Els Governs espanyol i balear opten per fer desaparèixer el passeig o, almanco, reduir-ne l’amplària. Opció que indigna a Cala Rajada.
Amb els incompliments de les institucions balears i espanyoles amb temes com el tren de Llevant, i la reforma del Moll, que fa 3 anys que s’anuncia i que encara no ha començat, a Cala Rajada plou a damunt banyat.
El batle assegura que si la reunió amb els diputats i els senadors balears prevista no dona el resultat esperat, es manifestaran a Delegació de Govern i, si cal, a Madrid.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora