Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Permetrà tramitar a través d'una única plataforma el pagament de tributs relacionats amb la compra d'un habitatge
El Govern mira de facilitar la gestió de tràmits administratius al ciutadà i reduir la càrrega burocràtica amb diferents mesures. Una d’aquestes és la de flexibilitzar el pagament d’impostos municipals. Permetrà als vesins de Sant Antoni de Portmany i Formentera, els únics de les Pitiüses que tenen conveni amb l’Agència Tributària de les Illes, pagar els tributs a l’Ajuntament de la manera més convenient segons les seves possibilitats econòmiques.
També està a disposició del ciutadà la plataforma que permetrà unificar les gestions que s’han de fer amb diferents administracions per a l’adquisició d’un habitatge. És la declaració única tributària.El Govern assenyala que tots els municipis poden fer ús de la plataforma que unifica el pagament de tributs signant un conveni gratuït amb l’Agència Tributària de les Illes.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç