Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Ajuntament obre per primera vegada aquest procés per conèixer millor les necessitats de la ciutadania
Per primera vegada a Sant Josep, els ciutadans podran proposar i votar en quins projectes volen gastar els 450.000 euros que s’han destinat a pressupostos participatius. Aquesta quantitat representa el 5 per cent de les inversions totals de l’Ajuntament.
L’Ajuntament de Sant Josep vol així incentivar la participació i conèixer millor les necessitats de la ciutadania. La votació es dividirà en tres zones amb 150.000 euros cadascuna: Sant Josep i es Cubells, Sant Jordi i Cala de Bou.
Cristina Ribas, regidora de Participació Ciutadana, explica que tot el procés es durà a terme a través de la web municipal i també es faran reunions amb associacions veïnals per donar a conèixer el projecte.
El termini per presentar propostes serà d’un mes, fins a mitjans de juny. Els serveis tècnics i jurídics examinaran la seva viabilitat i als mesos d’octubre i novembre es farà la votació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061