Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Consideren que la immigració, els guetos o l'abandonament dels polítics poden ser les causes
Els ciutadans francesos establerts a Mallorca viuen els aldarulls a França amb molta distància. Alguns afirmen que veuen les imatges com si veiessin una pel·lícula.
Altres pensen que els polítics han abandonat els ciutadans i això, sumat a la concentració de la població migrada als guetos de les grans ciutats, fa més gran el problema.
Na Claude fa 4 anys que viu a Mallorca i considera que la societat francesa és més classista i racista. També n’hi ha que pensen que és un problema que ve d’enfora.
Tots, però, esperen que els problemes i aldarulls s’acabin com més aviat millor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
El jaleo ha omplert de cavalls, caixers, alegria i molta gent la plaça de la Constitució