Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La segona opció és un executiu de coalició amb Podem amb el suport de partits no independentistes
Un govern espanyol del Partit Socialista en solitari amb suports puntuals d’altres partits és la fórmula que més suports té de la ciutadania, un 20%, segons l’enquesta postelectoral del CIS, seguida d’un executiu de coalició amb Podem amb el suport de partits no independentistes (15,8%).
Així es desprèn d’aquest sondeig elaborat entre el 10 i el 25 de maig, en les setmanes intermèdies entre les eleccions generals i les municipals, autonòmiques i europees.
Segons aquest sondeig, un 27% dels votants que van dubtar entre anar o no a les urnes admet que va decidir fer-ho per a evitar que guanyessin els partits de dretes, enfront de només un 6% que va acudir al col·legi electoral per evitar un triomf de l’esquerra.
Pedro Sánchez no troba el camí per a ser investit el 22 de juliol
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13