Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Descobrim els dissenyadors que treballen amb l'estil més tradicional
El blanc continua tenint molta força a la passarel·la Adlib. Només falten unes setmanes per a la gran cita de la moda eivissenca i seran molts els dissenyadors que hi mostraran les seves propostes.
Uns dissenys que remeten a les línies més clàssiques d’aquest estil. Treballar amb un referent de la moda Adlib com Lluís Ferrer és el màster amb el qual molts dissenyadors somiarien. La romanesa Monika Maxim va aprofitar molt bé la dècada que va passar al seu costat. Ara, jubilat el mestre, Monika presenta la seua primera col·lecció, en la qual aposta pel color blanc, que sempre transporta als orígens.
Luisa Tur regenta una boutique de moda. Sempre li havia agradat dissenyar roba, però fins al 2015 no va participar a la passarel·la. Ara ja pensa en mostrar unes creacions que beuen de l’Adlib més tradicional.
A més de vestits, la polifacètica Rebeca Ramis també dissenya joies. Ella és un dels nous rostres de la moda eivissenca i sap com innovar mitjançant els models més clàssics.
L’Adlib, el porta a la sang, Jose Marí Schroeder. La seua mare va ser una de les pioneres d’aquesta moda i ell es va criar dins un taller de costura. Juntament amb Alberto Serra dissenya les peces Vintage, una marca amb segell eivissenc.
Tots cinc retran homenatge als cànons més clàssics de la moda eivissenca a la passarel·la que es durà a terme d’aquí a un mes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys