Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'exempció no tindrà cap tipus de limitació ni pel que fa a l'import ni tampoc al nombre d'operacions
Des d’ara, els clients de BMN – Sa Nostra poden treure diners dels caixers de Bankia sense comissions i a l’inrevés.
Les dues entitats, ara fusionades, les han eliminat pels seus clients. L’exempció d’aquestes comissions no tindrà cap tipus de limitació ni pel que fa a l’import ni tampoc al nombre d’operacions.
L’anunci de fusió de Bankia i BMN, on hi ha Sa Nostra, està pendent encara de rebre el vistiplau dels accionistes a les respectives juntes generals extraordinàries que tindran lloc el pròxim 14 de setembre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat