Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
L'Ajuntament de Sant Josep assegura que es deu a la proliferació d'una microalga
Els comerciants de Cala Vedella, a Sant Josep de sa Talaia, asseguren que cada any els seus negocis baixen un 20% pel mal estat de l’aigua de la platja en temporada alta, l’aigua té un color verdós. L’Ajuntament de Sant Josep assegura que es deu a la proliferació d’una microalga, però vesins i empresaris creuen que es tracta de filtracions fecals.
L’Ajuntament assegura que les anàlisis setmanals que fa la Conselleria donen negatiu en coliformes, el bacteri que apareix amb la contaminació fecal, però que sí que donen positiu en fosfats, una sal present als detergents i que alimentaria la microalga que, segons el Consistori, és la causant de l’aspecte de l’aigua. La teoria de vesins i comerciants és diferent. Els empresaris acusen pèrdues als seus negocis del 20 per cent, diuen, any rere any.
Des de l’Ajuntament admeten el mal estat del clavegueram a la zona, que data dels anys 70. Assegura que vol actualitzar-lo, però que això es fa impossible amb el Pla Territorial Insular aprovat el 2005, que prohibeix fer obres de dotació de serveis a sòl rústic. Diuen que presentaran al·legacions a la modificació de Pla per poder dur a terme aquestes obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106