Pimeco denuncia que els llums tampoc no arriben a altres carrers de la ciutat, com el de Balmes
Els comerciants del carrer del General Riera de Palma també han encès els seus llums. Ho han fet en aquest acte, on han il·luminat un arbre. Reivindiquen que l’Ajuntament de Palma hauria de posar llums de Nadal també al seu carrer. Consideren que el consistori ha abandonat els prop de 450 comerços que hi ha a la zona, perquè diuen que fa prop de 4 anys que la il·luminació de Nadal no arriba a aquesta artèria principal de Palma. Pimeco denuncia que els llums tampoc no arriben a altres carrers de la ciutat, com el de Balmes.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria