Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
L'objectiu d'aquesta acció cívica és denunciar la brutor que s'acumula a alguns carrers del barri
A Eivissa, els comerciants de la Marina es queixen de la manca de neteja. Aquest dijous han protagonitzat una protesta cívica, que ha consistit a fer net els carrers del Mar i sa Xeringa, on la situació és especialment crítica.
Els comerciants del carrer del Mar es queixen perquè cada matí, quan obren la botiga, han de fer net el carrer. Enguany diuen que hi ha més gent a la Marina i que el problema s’ha agreujat. L’associació de veïnats ja s’ha queixat a l’Ajuntament d’Eivissa, però el problema és que en aquest carrer no pot entrar-hi maquinària a fer feina i només depenen de la neteja manual.
Altres punts crítics del barri, a banda del carrer del Mar, són també els contenidors de la plaça de Sant Elm i el carrer de Xeringa. Els veïnats i comerciants també demanen la separació de les xarxes d’aigües pluvials i fecals i la renovació dels carrers, perquè hi ha rajoles en mal estat que han provocat més d’una caiguda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys