Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Molts acumulen despeses, ja que depenen bàsicament d'un turisme que no arriba
Aquesta no és la primera crisi que han passat alguns dels comerços més emblemàtics de Palma. N’hi ha que ja visqueren la pandèmia del 1918. Hem parlat amb alguns d’aquests establiments per saber com encaren aquesta nova crisi. Hi troben importants diferències amb les passades.
A Bordados Valldemossa, Joan Binimelis, als seus 82 anys, ho té clar, mai no havia vist una crisi com aquesta.
Altres negocis emblemàtics de Palma, com Casa Julià, recoden que ja varen haver de superar una altra pandèmia ara fa més d’un segle.
Aquesta força els fa esser optimistes, tot i que la seva supervivència està en l’aire. Acumulen moltes despeses amb escassos ingressos i molts depenen també d’un turisme que no arriba.
Les càrregues fiscals són el que preocupa també el Colmado Colom, obert fa prop de 140 anys. La setmana que ve tanquen per replantejar-se’n el futur.
I en aquesta de roba íntima, de 80 anys d’història, confien que oferir un producte diferent els ajudi a sortir d’aquesta crisi.
PIMEM llança una campanya per incentivar les compres nadalenques al comerç local
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents