Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La guanyadora del premi ha estat Lucía Manzanedo, compradora habitual del barri
Per promocionar el petit comerç del carrer del Sindicat de Palma i fer front a les grans superfícies, l’associació de comerciants d’aquesta via palmesana han regalat, mitjançant un concurs, mil euros. La guanyadora ha estat Lucía Manzanedo, compradora habitual del barri, que ha gastat el premi en una rèplica d’una joia perduda que el seu home li havia regalat quan nasqueren els seus fills.
Els únics requisits per gaudir del premi és que s’havien de gastar en un màxim de 3 hores i en botigues del carrer del Sindicat.
Una via comercial que des de fa anys ha perdut la idiosincràsia, tot i que els comerciants asseguren que des del darrer any (i amb la partida de les botigues asiàtiques) el carrer torna a canviar.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat