Ara mateix es troba en el seu 50% d'ocupació amb 148 paradetes
Mercat dels dijous d'Inca
14Els comerciants ambulants del mercat d’Inca dels dijous quantifiquen pèrdues del 70%. Amb la manca de turistes i les restriccions sanitàries asseguren que viuen moments molt difícils i les vendes no es recuperen.
Ara mateix, el mercat es troba en el seu 50% d’ocupació amb 148 paradetes. Els comerciants calculen pèrdues de fins al 70% en comparació amb l’any passat. Un dels placers diu que la situació no millora. “La manca de turistes ha estat un problema per recuperar les vendes”, afirma.
De fet, diu un dels comerciants que no hi veuen sortida, ja que la situació s’estén pels mercats d’altres municipis. “A Manacor també ens han reduit la capacitat dels mercats al 50% i el mercat de Santa Maria, que representava un 90% de les nostres vendes, de moment continua aturat i l’Ajuntament no ens ha donat cap explicació”, assegura.
En el cas d’Inca, l’Ajuntament ha habilitat un circuit amb una via d’entrada i una altra de sortida. També hi ha 6 controladors que vigilen que es compleixin les mesures de seguretat i, a primera hora del matí, prenen la temperatura a tots els placers. Unes mesures que alguns veïnats consideren massa restrictives.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici