Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Diuen que afectarà de manera negativa a la campanya de Nadal
La patronal de comerciants AFEDECO demana que les obres de millora de la plaça d’Espanya de Palma no comencin al setembre com preveu Cort i que es posposin al gener de l’any que ve. Diuen que aixecar el paviment abans de Nadal suposaria moltes pèrdues pels negocis que tenen el local en aquest indret. Al seu entendre, “entorpiran la venda dels productes artesanals que es venen als llocs ubicats a la plaça durant Nadal. A més, perjudicarà greument als comerciants de la zona en el període de major nombre de vendes de l’any”. I és que, asseguren “tan important és embellir la ciutat com deixar treballar els negocis de la zona”.
Tot i això, alguns treballadors de la zona hi veuen una part positiva. I és que en aquests moments, el paviment està romput a molts indrets de la plaça i canviar-lo, diuen, suposarà una millora en el benestar dels ciutadans.
Així mateix, la patronal majoritària de comerç demana a l’Ajuntament de Palma que “prohibeixi per ordenança municipal l’execució de qualsevol classe d’obra en períodes d’afluència turística i comercial”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals