Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Les compres a l'illa mantenen els seus fidels, un impuls per als pocs comerços que romanen oberts tot l'any
Amb Nadal cada vegada més a prop, moltes persones avancen les compres per a aquestes dates. A Formentera, per als comerços i botigues que romanen oberts, aquestes festes suposen un impuls en les vendes, encara que les compres per internet són una altra de les opcions que guanya terreny.
Les festes nadalenques reactiven els comerços de Formentera. A deu dies de Nadal, les compres, els regals, l’amic invisible… tot ha d’estar llest i això ja es nota en els negocis. Moltes de les botigues i comerços de l’illa tanquen després de la temporada, i per als que romanen oberts, aquestes dates suposen un impuls.
El gegant d’internet és una altra de les grans opcions triades pels ciutadans per la gran varietat de productes que ofereix i els preus. Encara que la compra a l’illa sempre té els seus fidels.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui