Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Ports preveu suspendre temporalment els treballs entre el 15 de juny i el 15 de setembre
Ports de les Illes Balears començarà a obrir espais públics al port de Fornells aquesta Setmana Santa. La previsió és que per a llavors els vianants puguin caminar per les voreres i accedir als negocis que confronten amb el passeig. La idea és anar reprenent els treballs a partir del 15 de setembre. Aquesta, si més no, és la intenció que els representants de l’ens han traslladat als restauradors, comerciants i venedors ambulants de la zona en el decurs de les diferents reunions de seguiment celebrades aquest dimecres. La proposta de Ports, però, no convenç els negocis afectats. Temen perdre l’inici de la temporada.
Ports s’ha compromès a deixar oberta al públic a mitjans de juny la nova plaça pública que es genera en la zona on hi havia l’antic restaurant Es Pla i que ara acollirà el nou edifici d’oficines de l’ens. Un edifici que els comerciants mai no han vist amb bons ulls.
D’altra banda, s’ha decidit que els mercats tindran una ubicació provisional, al costat del dic, i la temporada que ve es traslladaran a la ubicació definitiva, a la nova plaça.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte