Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Només a Menorca, els comerços van incrementar un 20% les vendes per Internet divendres passat
El Black Friday ha transformat els hàbits de compra dels regals de Nadal en els menorquins. Ara, aprofiten aquesta jornada de rebaixes per comprar, si no tots, una part dels presents. La prova és a les empreses de paqueteria de l’illa, que tripliquen la recepció de paquets.
De fet, fins el 7 de gener, les comandes a través d’Internet representaran per a la meitat del negoci de les empreses de paqueteria i gestionarà més de 300.000 paquets. Per fer front a l’allau de paquets contracten més personal.
Els comerços de Menorca també en surten beneficiats. De fet, els que també venen online han augmentat un 20% les seves vendes, que surten de l’illa a través, també, de les empreses de paqueteria.
De mitjana, a partir d’aquestes dates, i amb la campanya de Nadal a les portes, una empresa de paqueteria de Menorca envia 2 tones cada dia cap a la Península, i en rep 5.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació