Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Una desena de botigues organitza una desfilada per mostrar les seves col·leccions primavera-estiu
Els comerciants de Sóller han celebrat una original desfilada de moda aquest diumenge. La idea de fer una desfilada per promoure la venda de moda de negocis locals va sorgir del clúster de comerços de Sóller. I, en vista de l’èxit que té la iniciativa, hi haurà noves edicions.
Enguany, hi ha una desena de negocis que han participat a la iniciativa. Han mostrat les seves col·lecions de primavera-estiu perquè residents i turistes s’animin a comprar. Feia dos anys que la desfilada no es feia per la pandèmia i el públic ha acollit de bon grat un espectacle en què participa tot el poble. Enguany, els organitzadors calculen que hi ha prop de 100 veïnats que han pujat a la passarel·la i han fet de models per un dia.
El regidor de Promoció Econòmica de Sóller, Sebastià Aguiló, recorda que el comerç local del municipi és “molt potent. No cal anar a les grans superfícies a cercar la roba”, comenta Aguiló mentre ens confessa que tot el que porta avui és comprat als comerços del poble.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia