Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

La lliuraran en una cerimònia a l'Auditori de Cas Serres el 20 de març
L’Institut d’Estudis Eivissencs atorgarà la Medalla d’Or d’enguany a la formació musical Uc. Els seus components: Joan Marí ‘Murenu’, Víctorí Planells i Isidor Marí rebran aquest guardó per la seva trajectòria musical i la tasca feta en la recuperació i popularització de la música d’Eivissa i Formentera.
Des de l’Institut asseguren que sense Uc el panorama musical pitiús seria ara diferent i pitjor. El guardó el lliuraran el pròxim 20 de març en una cerimònia a l’Auditori de Cas Serres de Vila.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió