Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Santa Eulària i Sant Josep ja han anunciat que aquest estiu reduiran un 50% el cànon als concessionaris de platja
Els concessionaris de platja a Eivissa demanen als ajuntaments una reducció de quotes aquesta temporada en sintonia amb la baixada que, auguren, patirà el negoci. Asseguren que en els darrers 4 anys s’han arribat a duplicar en alguns casos i que sense l’ajuda dels consistoris gran part d’ells no obrirà.
Santa Eulària i Sant Josep ja han anunciat que aquest estiu reduiran un 50% el cànon als concessionaris de platja. Alguns empresaris asseguren que necessiten una rebaixa encara major per encarar la temporada.
La meitat, diuen, dels 350 concessionaris que hi ha a Eivissa podria arribar a no obrir. Recorden que en els darrers 4 anys les quotes que cobra l’ajuntament han pujat entre un 50 i un 100%. També hi ha, diuen, incertesa respecte de l’inici de la temporada de les concessions, tot i que la major part dels ajuntaments ja ha parlat del juliol.
Mentrestant l’explotació de les gandules, para-sols, equipament d’oci nàutic i quiosquets es troba aturada i les platges ofereixen una imatge inusualment verge per un 1 de juny. El que sí funciona ja a tots els municipis excepte Sant Joan és el servei de socorrisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís