Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Reclamen també seguretat jurídica i conèixer en quines condicions podran dur a terme el seu servei
Els concessionaris de platges de Menorca demanen als ajuntaments mesures excepcionals que els permetin fer front a la situació derivada del coronavirus. Per això, en aquest, cas sol·liciten que els cànons s’adaptin a la durada real de la temporada. Reclamen també seguretat jurídica i conèixer en quines condicions podran dur a terme el seu servei.
Preocupació entre els concessionaris i titulars d’autoritzacions temporals de platges de Menorca per l’escurçament de la temporada. Entenen que la possibilitat d’allargar o d’ajornar l’activitat, que es concentra durant els mesos de més calor de l’estiu, és nul·la. Són conscients que amb les comunicacions tancades, el negoci, mentre no arribin els primers turistes, no té cap oportunitat d’arrencar.
Els concessionaris demanen que no se’ls obligui a pagar el cànon a principi de la temporada i que la xifra final s’adapti a la durada real de l’estiu. Però hi ha més coses que els preocupen. Per exemple, saber en quines condicions hauran d’oferir el servei.
Aquesta és tot just la preocupació d’aquesta empresa de caiacs que duu a terme la seva activitat a la platja des Grau, a Maó.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella