Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Si no els donen solucions no descarten informar-ne Inspecció de Treball o convocar una vaga
Malestar entre els conductors d’autobús de l’empresa ALSA a Eivissa. Denuncien el mal estat dels vehicles i les deficients condicions amb les quals treballen. Ja tenen concertada una reunió amb la consellera insular de Mobilitat per tractar la situació, però si no els donen solucions no descarten informar-ne Inspecció de Treball o convocar una vaga.
L’incendi d’un dels autobusos de la companyia el passat 26 de setembre ha acabat amb la paciència dels conductors. Afirmen que el mal estat dels vehicles de la flota dificulta la seva feina. També denuncien les deficients condicions de seguretat que pateixen, i que han hagut d’augmentar el ritme de treball per intentar cobrir els horaris establerts per cada ruta, sobretot en les escolars.
Tot i aquesta situació, el Consell d’Eivissa no ha obert cap expedient a les concessionàries en els darrers anys, i esperen que, amb la implantació de les noves tecnologies que tendrà la nova empresa contractant del servei, solucionin l’actual problemàtica.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata