Els Consells de Mallorca i Eivissa es decanten per un model mixt i el de Menorca no descarta privatitzar les ITV
Els responsables de mobilitat de totes les illes han rebut positivament la mesura i ara hauran de concretar la distribució territorial, la forma i la prestació del servei
El Govern ha presentat aquest dilluns als consells insulars el projecte de decret de principis generals que autoritza la privatització de les ITVs a Balears. Els responsables de mobilitat de totes les illes han rebut positivament la mesura i ara hauran de concretar la distribució territorial, la forma i la prestació del servei.
Eivissa i Mallorca apostaran un model híbrid: estacions de gestió pública i privada. En canvi Menorca no descarta privatitzar totes les estacions de servei de l’illa. Les diferents administracions adverteixen que la tramitació es llarga i descarten que les ITV privades siguin una realitat abans de l’estiu que ve.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa