Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segons les previsions, un de cada quatre treballadors que comença com a temporal per Nadal, acabarà sent contractat per l'empresa
Amb el ‘Black Friday’ es dóna el sus de la campanya de Nadal. En aquesta època de l’any no només augmenten les compres, també s’hi incrementa el nombre de contractacions de llocs de feina temporals. Segons un estudi publicat per Adecco, entre novembre i gener se signaran més de 5.200 contractes en diversos àmbits a les Balears. Això suposarà un 15% d’augment de contractes respecte de la campanya de 2016 i col·loca les illes Balears en la cinquena posició de les comunitats que més augmentaran pel que fa a l’any anterior.
Les companyies que més contractes realitzaran són principalment multinacionals i empreses amb un gran volum de transaccions. Els petits empresaris, però, tot i augmentar les vendes, optaran per una altra estratègia.
Enguany, la campanya de Nadal s’allargarà fins a finals de gener perquè hi inclourà les rebaixes i, segons les previsions, un de cada quatre treballadors que comença com a temporal per Nadal, acabarà sent contractat per l’empresa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat