Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es reuniren en assemblea i la proposta de l'Ajuntament es va sotmetre a una votació no vinculant
Després de conèixer que el Mallorca havia depositat davant notari els seus 170 títols de propietat del solar del Lluís Sitjar perquè passin a mans de Cort, els copropietaris es reuniren ahir horabaixa. Una trobada informativa, que finalitzà amb una votació no vinculant. Dels 138 assistents, 13 mostraren la seva predisposició a vendre, 22 tenien dubtes i els 103 restants exposaren la seva negativa a vendre. A més, segons explica el president de l’associació, Joan Aguiló, existeix un segon solar que també és propietat seva i que no està previst de forma adequada a la proposta de l’Ajuntament.
L’oferta de Cort per comprar els 666 títols existents és de 16.935 euros per títol. El Mallorca ofereix als copropietaris dos abonaments per temporada durant 15 anys, quan ara el tenen a perpetuïtat. L’Ajuntament, per dur a terme l’operació, vol aconseguir la compra d’un 60% dels títols.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals