L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Tot i la incertesa, el temps ha respectat la segona i darrera sortida dels cossiers aquest 2023, que dona pas al pregó de les Fires i Festes de Primavera
Brotet de romaní… rotllada feta i per endins que escalfen la festa! Dins la casa de la dama, un ditet d’herbes i el dimoni que guaita! És hora del primer ball…
La pluja, contra tot pronòstic, ha respectat l’itinerari. Aquesta és enguany la segona vegada que els cossiers ballen; abans ho feren diumenge passat per la festa del Sant Crist. Aquesta vegada ballen per ser el dia del pregó de les Fires i Festes de Primavera.
La dama, aquestes festes, és na Maria Jesús Sánchez, però probablement no ho serà l’any que ve. A Manacor, els cossiers poden ser homes com dones, indistintament.
Els cossiers a Manacor es recuperaren l’any 1981 després d’uns 30 anys d’ostracisme. I ara, sembla que el poble no els vol deixar perdre una altra vegada: “Venim perquè no es perdi la tradició”, deien alguns assistents.
El sentir de la gent avala la feina de l’Escola Municipal de Mallorquí que fa dècades que transmet el ball dels cossiers, una de les cinc danses rituals que es conserven a Manacor.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve