Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La Ciutat de la Justícia ha quedat petita
Ja són 211 les persones que han mort per la Dana a València. Emmig de tota la situació, han trobat amb vida una veïnada de Benetússer, atrapada des de feia tres dies dins el seu cotxe en un pas soterrani. I no ha estat l’única. Els cossos i forces de seguretat cerquen sense descans els desapareguts a les zones més afectades, sense saber-ne encara la xifra exacta.
Mentrestant, als pavellons de Fira València comencen a arribar els primers cadàvers de les víctimes mortals de la DANA que han estat identificats. La Ciutat de la Justícia ha quedat petita. Els equips forenses van rebent les despulles mortals en camions frigorífics. Aquí no hi poden accedir les famílies; només personal autoritzat amb vehicles de la UME i de la Policia Nacional. També hi entren els cotxes de les funeràries.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes