Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
la nova ordenança vol afavorir la rotació d'aparcaments
No estacionar en sentit contrari a la circulació o prohibir que les flotes de cotxes d’empresa estacionin a la via pública són algunes de les mesures que s’inclouen en la proposta de la nova ordenança municipal d’Inca. La finalitat és adaptar-la a la nova realitat viària. Per això també preveu regulacions específiques d’ús de patinets.
Per contra no es veuran afectats els cotxes d’empreses que estacionin al Polígon.
Per altra part, també s’amplia el termini màxim d’estacionament a un mateix lloc de 10 a 30 dies. una modificació que s’ha fet a petició dels ciutadans.
La nova ordenança regula també la utilització de patinets elèctrics, a partir d’ara aquets aprelles hauran de circular per carrils bici, o per voravies a velocitat molt reduida si la via no disposa de carril específic.
Aquestes són algunes de les modificacions incloses dins la nova ordenança que l’Ajuntament preveu posar en vigor durant el primer trimestre de l’any que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania