Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Serà a partir de dilluns 15 de juny i hi haurà excepcions
La pandèmia del coronavirus va suposar la restricció de la circulació de cotxes a diversos carrers de Palma. Cort ha decretat que a partir del pròxim dilluns 15 de juny els cotxes podran tornar a circular sense restriccions a diversos carrers.
És el cas dels següents carrers: Avingudes, Nuredduna, Pare Bartomeu Pou, Niceto Alcalá Zamora, Vicari Joaquim Fuster, primera línia de platja de Palma, Sebastià Arrom i Reis Catòlics. També ho podran fer a Passeig Marítim i la ronda de Son Rapinya però amb restriccions. Els vianants continuaran amb dues franges horàries reservades per a ells: de dilluns a dissabte de 17h a 21:30h i en el cas dels diumenges de 9:30 del matí a 21:30 del vespre.
Els restauradors de Caeb ja fa una setmana que demanen l’obertura total del trànsit de cotxes, ja que sense franges horàries per circular, veuen aquesta mesura innecessària i que a més, diuen, perjudica el seu sector.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa