Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Altres certamens s'han celebrat de manera virtual o a porta tancada però a Menorca s'ha descartat per manca de recursos
Per aquestes dates, Menorca hauria celebrat el seu famós concurs anual de vaques, però la pandèmia ha obligat l’organització a suspendre la Fira del Camp d’Alaior per segon any consecutiu. La possibilitat de convocar el certamen de manera telemàtica s’ha descartat per manca de recursos econòmics. Els criadors lamenten que algunes candidates estiguin perdent condicions físiques i entrenament.
Talent Fatima, de Binillobet, vaca gran campiona de Mallorca 2017 i bicampiona de Menorca, els anys 2018 i 2019 ja no podrà competir més per mantenir el regnat. Dos anys sense Fira del Camp d’Alaior impediran que tornem a veure-la desfilar. Na Blanqueta era la candidata perfecta per substituir-la, però no es va poder lluir en públic, i ara ja no està en tan bones condicions.
Mentre no hi hagi concurs, aquesta jove promesa debutarà virtualment. Alguns certamens de la Península els han convocat mitjançant fotografies o vídeos i d’altres, a porta tancada.
Cada any, unes 33 finques de Menorca es preparaven durant setmanes per presentar més de 180 vaques al concurs morfològic de vaca frisona. Els organitzadors temen que la suspensió durant dos anys seguits de l’acte desincentivi els criadors en el treball de la millora genètica de les vaques i, per això, no descarten que el concurs es pugui celebrar a la tardor, si la situació ho permet.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor