Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Un equip d'IB3 ha acompanyat un dispositiu de la Policia Nacional en l'operatiu de Nadal dins el pla Comerç Segur
Un equip d’IB3 ha acompanyat un dispositiu de la Policia Nacional en l’operatiu de Nadal dins el pla Comerç Segur. Una passejada que ha acabat amb la detenció d’un lladre.
A la campanya Comerç Segur els agents informen els comerciants sobre els riscos que corren en aquestes dates d’aglomeració de gent en els comerços i com han d’actuar-hi, i també reforcen la seguretat amb més presència policial al carrer.
Els delictes més freqüents per aquestes dates són els furts a comerços i a persones. Aquesta nit també hi haurà dispositius especials en les zones més concorregudes de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals