Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La congressista Nancy Pelosi és la nova presidenta de la Cambra Baixa
El partit demòcrata ja controla el Congrés dels Estats Units. Aquesta matinada, la progressista Nancy Pelosi ha estat nomenada presidenta de la Cambra Baixa. D’aquesta manera, els demòcrates intentaran reactivar l’administració, després que Donald Trump l’ha paralitzada pels seus plans de construir un mur a la frontera amb Mèxic.
La immigració, o la lluita contra ella, han estat finalment el cavall de Troia de Trump i la demòcrata Nancy Pelosi ja és la nova presidenta de la Cambra Baixa. En la seva primera intervenció ha insistit: no es construirà cap mur fronterer, i demana a Trump que desbloquegi l’administració pública, paralitzada des de fa 13 dies.
Per la seva banda, el president dels Estats Units ha felicitat la nova presidenta del Congrés, però ha reiterat la necessitat de tancar fronteres i restringir l’arribada d’immigrants.
Tanmateix, qualsevol reforma important, inclosa la migratòria, que vulguin tirar endavant els republicans necessita l’aprovació de la Cambra Baixa i el Senat, i per tant, l’acord amb els demòcrates. Això implica una qualitat, la del diàleg, que de moment Trump no ha posat en pràctica.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €