Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Es preveu que puguin tornar a entrar dimecres per retirar els seus vehicles
Tots els desnonats de Can Rova han començat, aquest divendres, a entrar a la finca de forma ordenada i custodiats per la Guàrdia Civil i la Policia Local, per recuperar les seves pertinences.
L’operatiu s’ha desenvolupat sense incidències. Ha començat amb una hora de retard, a les 3 del migdia. Els propietaris dels objectes han anat entrant en grups de 5 persones i han tingut mitja hora per a recollir-los.
Els ànims han millorat, només pel fet que els afectats s’han pogut sentir més alleujats, en haver recuperat les seves coses. Amb tot, el problema persisteix perquè ara no saben on deixar-les.
Es calcula que aquest divendres haurà entrat un centenar de persones, en un operatiu que s’ha previst que es prolongui fins a la matinada.
Segons la propietat, el dimecres podran tornar a entrar per treure els vehicles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural