L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es preveu que puguin tornar a entrar dimecres per retirar els seus vehicles
Tots els desnonats de Can Rova han començat, aquest divendres, a entrar a la finca de forma ordenada i custodiats per la Guàrdia Civil i la Policia Local, per recuperar les seves pertinences.
L’operatiu s’ha desenvolupat sense incidències. Ha començat amb una hora de retard, a les 3 del migdia. Els propietaris dels objectes han anat entrant en grups de 5 persones i han tingut mitja hora per a recollir-los.
Els ànims han millorat, només pel fet que els afectats s’han pogut sentir més alleujats, en haver recuperat les seves coses. Amb tot, el problema persisteix perquè ara no saben on deixar-les.
Es calcula que aquest divendres haurà entrat un centenar de persones, en un operatiu que s’ha previst que es prolongui fins a la matinada.
Segons la propietat, el dimecres podran tornar a entrar per treure els vehicles.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues