Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Les instal.lacions romandran tancades fins nou avís
Un despreniment de pedres a l’entrada de la piscina d’Esporles ha obligat a tancar les instal·lacions. Encara no se’n coneixen les causes exactes, però no s’obrirà fins que no es garanteixi la seguretat dels usuaris.
Els veïnats, especialment qui utilitza la piscina i el gimnàs, entenen la decisió per motius de seguretat. Tot i això, reconeixen que aquest tancament durant l’estiu els afecta molt. Alguns lamenten que els nins de l’escola d’estiu, que solien passar el dia nedant a la piscina municipal, ara ja no hi podran anar. També hi ha qui s’entrena habitualment al gimnàs i reclamen la devolució de la quota mensual, ja que no podran utilitzar-lo.
Pel que fa a l’Ajuntament, el batle Josep Ferrà assegura que el seu objectiu és reobrir la piscina i el gimnàs com més aviat millor. Ara mateix, esperen l’informe tècnic de l’arquitecte per poder actuar, i recalquen que no es permetrà cap obertura fins garantir la seguretat dels usuaris.
En conseqüència, la piscina del municipi, que enguany va obrir abans que la majoria de localitats per les altes temperatures, es mantendrà tancada durant l’estiu.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs