Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les instal.lacions romandran tancades fins nou avís
Un despreniment de pedres a l’entrada de la piscina d’Esporles ha obligat a tancar les instal·lacions. Encara no se’n coneixen les causes exactes, però no s’obrirà fins que no es garanteixi la seguretat dels usuaris.
Els veïnats, especialment qui utilitza la piscina i el gimnàs, entenen la decisió per motius de seguretat. Tot i això, reconeixen que aquest tancament durant l’estiu els afecta molt. Alguns lamenten que els nins de l’escola d’estiu, que solien passar el dia nedant a la piscina municipal, ara ja no hi podran anar. També hi ha qui s’entrena habitualment al gimnàs i reclamen la devolució de la quota mensual, ja que no podran utilitzar-lo.
Pel que fa a l’Ajuntament, el batle Josep Ferrà assegura que el seu objectiu és reobrir la piscina i el gimnàs com més aviat millor. Ara mateix, esperen l’informe tècnic de l’arquitecte per poder actuar, i recalquen que no es permetrà cap obertura fins garantir la seguretat dels usuaris.
En conseqüència, la piscina del municipi, que enguany va obrir abans que la majoria de localitats per les altes temperatures, es mantendrà tancada durant l’estiu.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic