Són 17 persones arrestades en una operació conjunta de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil
Està previst que els 17 detinguts aquest divendres capvespre a Son Banya, a Palma, en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues, passin a disposició judicial aquest diumenge de matí.
Aquestes detencions són el resultat d’un gran dispositiu policial, en el qual varen participar més d’un centenar d’agents de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil. A més, es varen desmantellar 11 punts de venda de droga i es varen escorcollar set domicilis arreu de Mallorca.
Els punts de venda estaven completament equipats per a les necessitats dels seus clients. A Son Banya, s’han trobat molts de doblers, estris per al tràfic de drogues i grans quantitats de substàncies estupefaents, molt variades. També es van escorcollar set domicilis a la Soledat, Son Oliva, Son Banya, el Pont d’Inca, Sóller, Muro i Llucmajor.
Hi varen intervenir diverses unitats de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil, amb ontrols de trànsit i mitjans aeris, entre altres.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears