Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Durant tot aquest dilluns ha mostrat les seves tècniques innovadores a l'Escola d'Art i Superior de Disseny de les Balears
El volum ha estat el protagonista dels dissenys dels alumnes de Shingo Sato. 21 alumnes han assistit a aquest taller del modista japonès, un dels millors patronistes del món. Ell no concedeix entrevistes, només parla per ell la seva representant.
Durant tot aquest dilluns ha mostrat les seves tècniques innovadores a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de les Balears. Una inspiració nipona que transforma les línies de costura pels talls geomètrics en tres dimensions i que recorda l’origami. El taller acabarà demà dimarts a l’escola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues