El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El sector debatrà la mesura en una assemblea a finals de febrer
La federació d’empreses que reparteixen bombones de butà a domicili podria decidir, a finals de febrer, suspendre indefinidament el servei fins que el govern central no atengui les seves demandes. Una decisió que a les Illes Balears podria afectar més de 450.000 usuaris.
Del preu que es paga per a cada bombona, només una tercera part, aproximadament, correspon a la distribució. Les empreses que ofereixen aquest servei denuncien que fa 10 anys que no se’ls actualitza la tarifa que cobren, que és independent del preu final de la bombona, que s’actualitza cada dos mesos. Les diferències són substancials: les empreses demanen un increment del 60% i el Govern només ofereix un 10%.
El decret que regula el servei es va aprovar el 2015. A finals de l’any passat, el govern central va iniciar els tràmits per renovar-lo, però des de novembre no hi ha hagut cap contacte. El sector es queixa que amb l’actual fórmula pràcticament tenen la tarifa congelada.
El sector lamenta que amb aquests marges tan estrets han de fer front, entre altres reptes, a la digitalització del servei i a l’adaptació de la flota de camions a les exigències de les noves Zones de Baixes Emissions. És per això que, asseguren, ja no poden més.
A les Illes Balears, hi ha vuit empreses distribuïdores amb un total de 180 treballadors.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran