A la tardor la fundació engega la campanya sentimental 'Jo don amor, i tu?'
La Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears ha celebrat a l’Edifici Polivalent de Cas Serres un reconeixement als majors donants d’Eivissa i Formentera. En el cas de les dones, han rebut un diploma i el reconeixement de les autoritats les que han superat les 20, 40 o 60 donacions. En el cas dels homes, els que van superar les 25, 50 i 75. En aquest últim cas, tenim a Joan Antoni, que va començar a donar sang el 1989 i ha superat les 75 donacions.
Els homes poden fer quatre donacions a l’any i les dones tres, i tots aquests homenatjats animen a les persones a donar sang per primera vegada o seguir fent-ho. Des del Banc de Sang i Teixits han registrat 4.116 donacions el darrer any a Eivissa i Formentera, un 1,1 per cent més que l’any passat.
tall fund
A la tardor la fundació engega la campanya sentimental ‘Jo don amor, i tu?’, per mirar de reclutar més persones despreses. I recorden que el 60 per cent de la sang donada va a parar a pacients amb càncer.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys