La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Els dos homes són residents de l'illa i de nacionalitat espanyola, i no pas turistes com la gent pensava en un primer moment
La Guàrdia Civil ha identificat i detingut a Eivissa els dos homes que el cap de setmana passat varen mostrar el cul i els genitals mentre creuaven la tranquil·la localitat de Sant Carles de Peralta. Es tracta de dos residents de l’illa i de nacionalitat espanyola, i no són turistes com molta gent havia pensat en un primer moment.
Els dos detinguts, que anaven beguts, hauran de respondre davant el jutge per exhibició obscena davant de menors d’edat. El conductor del vehicle, que es troba investigat, s’enfronta, a més, a un presumpte delicte contra la seguretat en el trànsit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura