El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Agència Estatal de Seguretat Aèria recomana que els pares expliquin als més petits com fer un ús adequat dels drons
Els drons són un dels regals més demanats durant els darrers anys. Tot i que molts creuen que són una jugueta, aquests aparells són aeronaus. Amb independència del pes que tengui, hi ha unes normes que cal complir.
S’ha de tenir sempre a la vista, no volar a més de 120 metres d’altura, només en condicions meteorològiques adequades i en zones on es permeti el vol. L‘Agència Estatal de Seguretat Aèria vol fer palesa la necessitat que els pares expliquin als més petits com fer un ús adequat dels drons.
Si se’n fa un ús recreatiu no cal ser pilot, però sí volar amb seguretat i supervisat per un adult. N’hi ha de tota classe, mida i colors. El que és clar és que aquestes peculiars aeronaus no passen desapercebudes.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle