Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Impulsen el curs 'EPI Emocional', una xarxa de suport per als professionals de l'àmbit sanitari
La darrera iniciativa de l’Escola de Salut Pública de Menorca s’ha enfocat en els efectes emocionals que la pandèmia ha provocat als professionals sanitaris… Un col·lectiu que, en silenci, s’ha vist a la primera línia de la lluita contra la covid-19. I mentre tots els esforços s’han centrat en la seva protecció física… han faltat eines per protegir la salut emocional.
Amb l’objectiu, precisament, de donar cobertura a aquesta necessitat, el Centre de Salut Comunitària Marie Langer, a Madrid, va impulsar el projecte “EPI Emocional” que va convertir-se en una xarxa de suport emocional per als treballadors de l’àmbit sanitari.Un espai virtual pel qual durant els mesos més durs de la pandèmia hi han passat prop de 175 professionals… que han compartit les seves pors, els seus dubtes i el seu patiment.
L’experiència s’ha compartit al Llatzeret amb la reivindicació de cuidar molt més i de manera col·lectiva la salut mental.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat